Starost o Vaše počítače, bezpečnost dat i zálohování nechte na nás. Co s ušetřeným časem, je jen na Vás. Zajišťujeme řízení IT služeb dle ITIL postupů ve firmách a organizacích do 100 uživatelů.
Na požadavky reagujeme maximálně do 60 minut a následně řešíme dle domluvené priority. Havarijní stavy řešíme zpravidla okamžitě!
Garantujeme funkčnost klíčových součástí IT prostředí. V případě výpadku či havárie obnovíme služby do původního stavu, a to v garantovaném čase.
Zabezpečíme IT prostředí, proškolíme uživatele, a to vše dle směrnice IT, která byla posouzena a schválena auditorem společnosti DATASYS, s.r.o.
IT služby řídíme dle doporučení ITIL (mezinárodní standard), a to pomocí vlastní aplikace DigiDesk, ve které máte online přístup ke všemu důležitému.
Co jsou IT služby?Podívejte na krátké video, nebo si přečtěte tento článek.
Správa počítačové sítě je pojem, který se v České republice používá spíše historicky. Počítače už dávno nejsou propojeny do jedné sítě, ale fungují odkudkoliv, uživatelé také nepracují pouze na počítačích, ale na různých mobilních zařízeních.
Důležité ale zůstává, že uživatelé ke své práci využívají IT služby. IT službami se rozumí například sdílení souborů nebo emailová komunikace a tyto služby pak může poskytovat nějaký server nebo cloud. Proto při správě IT klademe důraz na služby a hlavně na jejich dostupnost.
Místo správa počítačové sítě je tedy vhodné používat výraz „řízení IT služeb“ neboli IT service management.
Řízení IT služeb je poměrně složité, ale jednotlivé scénáře se opakují. Proto vznikl ITIL, což je soubor praxí prověřených konceptů a postupů, který pomáhá IT služby řídit. Obsahuje různé funkce a procesy, které si podrobněji popíšeme někdy příště.
ITIL je univerzální pro organizace všech velikostí a tím pádem i hodně komplexní. Jeho postupy je ale možné zjednodušit tak, aby vyhovovaly firmám s 5 – 100 uživateli.
Moderní správa IT tedy znamená řízení IT služeb dle ITIL postupů.
Vedení firmy zmapovalo procesy, které zaměstnanci rutinně vykonávají a usoudili, že od IT očekávají následující služby:
Během konzultace s IT firmou bylo upřesněno, jaké parametry mají mít jednotlivé služby a zároveň bylo doplněno několik dalších služeb:
IT firma následně navrhla, jaké technologie je možno použít pro provoz těchto služeb. Vedení firmy obdrželo více možných variant řešení a srovnání mezi nimi, což jim pomohlo k tomu, aby vybrali to nejlepší řešení pro jejich podnik.
Řešení bylo zpracované na 3-5 let a byly spočítány investiční a provozní náklady. Výsledkem byla tabulka IT služeb a technologií, které jsou nutné pro chod podniku. Jsou to takzvané klíčové součásti a IT firma garantuje jejich bezpečnost a funkčnost.
Dá se tedy říci, že společnost provozuje ve svém podniku IT prostředí obsahující klíčové součásti, jejichž funkčnost je nutná k zajištění chodu podniku.
Pracnost správy klíčových součástí byla spočítána na 8 hodin měsíčně.
Certifikovaný partner
Partner
Dodavatel
po - pá 8:00-18:00ostatní dle domluvy
Smluvní zákazníci mohou v případě požadavku kategorie A volat hotline číslo uvedené ve smlouvě (podmínky).
podpora@digioffice.cz+420 608 773 883+420 222 741 841
Jan Benešbenes@digioffice.cz+420 222 741 841
Jaroslav Látallatal@digioffice.cz+420 603 773 883
Požadujete technickou podporu? Zašlete nám autorizovaný požadavek přes náš HelpDesk